12.10.2020 Україна Розмір шрифту: [+] [-]

Кожен другий українець подорожував двічі – влітку зафіксавано 11,5 мільйонів поїздок Україною

Кожен другий українець подорожував двічі – влітку зафіксавано 11,5 мільйонів поїздок Україною

Наприкінці весни та влітку 7,3 млн абонентів Київстар подорожували Україною. Це на 17% менше, ніж за аналогічний період 2019 року. Щоб з’ясувати це та допомогти покращити туристичний потенціал регіонів України, Київстар провів аналіз знеособлених даних мобільності різних груп абонентів з травня по серпень 2020 року, - повідомляє сайт компанії.

Враховуючи карантинні обмеження, кількість внутрішніх туристів зменшилася. Але протягом травня-серпня 2020 року вони здійснили 11,5 мільйонів поїздок Україною. Тобто, у середньому кожна друга людина подорожувала двічі.

У трійку міст з населенням понад 500 тисяч осіб, жителі яких подорожували найактивніше, увійшли Київ, Львів та Запоріжжя. Цей рейтинг міст складено на основі відсотка абонентів Київстар, які  проживають у цих містах та їздили країною. Наприклад, у Києві це 40%, у Львові – 38%, а в Запоріжжі – 35%. 
   
Лідером за кількістю  туристів, які прибули в місто, виявився Київ, за чотири місяці його відвідало понад 450 тисяч гостей. На другому місці опинилося місто Одеса, тут побувало майже 400 000 подорожуючих. А Білгород-Дністровський район Одеської області опинився на третьому місці, з 370 тисячами туристів.

В цілому українці у 2020 році віддавали перевагу відпочинку саме на морських курортах Одеської, Запорізької, Херсонської та Миколаївської областей. Наприклад, на Одещині побувало майже 1,6 млн туристів – це є найбільшим показником за відвідуваністю серед всіх областей України. У порівнянні з 2019 роком морські курорти втратили найменшу кількість туристів – лише 8%. 

Нагадаємо, що заповнюваність оздоровниць Трускавця у високий сезон, яким є літо й початок осені, склала лише 20%. Ситуація у місті-курорті є вкрай невтішною, на що вплинули два чинники: пандемія коронавірусу та бездіяльність місцевої влади - її неспроможність відреагувати на виклики часу.

Социальные комментарии Cackle