28.05.2020 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Трускавець занепадатиме, якщо рекламувати окремо кожен санаторій, а не бренд курорту загалом

Трускавець занепадатиме, якщо рекламувати окремо кожен санаторій, а не бренд курорту загалом

У цьому переконаний Сергій Кравець - успішний підприємець, який створив компанію з продажу електронних квитків на різні види транспорту Tickets.ua. Її річний прибуток в Україні становить понад мільярд гривень. Сервіс також працює в усіх пострадянських країнах. Щодня Tickets.ua обслуговує більше півтора мільйонів запитів на пошук мінімального тарифу. Послугами сервісу користуються понад 15 тисяч постійних клієнтів.

Сергій Кравець мав учора, 27 травня, виступ у санаторії «Карпати» у рамках презентації «Туристичного кластеру «Трускавець». Компанія, якої він керує, готова взятися за розкрутку міста-курорту.

- Після роздумів, обрахунків, спілкування у ваших цільових групах я побачив, що наша компанія може реально привести нових відпочивальників до Трускавця. У цій діяльності є така важлива складова як туристичний продукт. Той туристичний продукт, який я хотів би продавати, має мати показники ефективності – потрібної якості вода, послуги, проживання. І все це має бути доставлене туристу, - ділився досвідом Сергій Кравець. - Я не можу продавати окремий санаторій, я можу продавати Трускавець в широкому сенсі. Окремому санаторію розвивати свою дистрибуцію в закордонних країнах не рентабельно, затрати на це - високі.

01.jpg

На сьогодні, виходячи з цифр аналітики, якими володіє керівник Tickets.ua, зростання Трускавця не передбачається. Аби занепад не поглиблювалася Сергій Кравець пропонує комплекс заходів: від відродження потягів – до промоції у нових країнах, звідки б поїхали туристи до Трускавця. Нічого надзвичайного, але якщо не робити цього, то місто-курорт не розвиватиметься.

- Як вирішити питання зручної логістики до Трускавця: повернути потяги «Харків-Трускавець», «Мінськ-Трускавець», Інтерсіті Дарниця-Трускавець? Насправді дуже просто – треба мати певний соціальний капітал і спілкуватися з «Укрзалізницею», - запевняє Сергій Кравець.

Як бачимо, цього не робить трускавецька влада. Виявляється, що Інтерсіті до Трускавця відмінили не тому, що рейс був нерентабельний. За словами Сергія, причина банальна - не вистачило локомотива Хюндай, а це унікальна лімітована конструкція, його зняли з потяга, який курсував до Трускавця, і поставили в іншому місці. Можна було з «Укрзалізницею» домовитися, відстоюючи інтереси міста-курорту. Але ж ні міський голова Андрій Кульчинський, ні депутатський корпус виявилися нездатними на такі кроки!

- Я зацікавлений привести туристів з різних країн, це моя професійна діяльність, я бачу, що на цьому можна побудувати успішний бізнес, який називається гарними словами «відродження Трускавця». А для мене це формула: ріст об’єму й ріст середнього чека. Якщо ці два показники у готельній інфраструктурі Трускавця зростуть, то всі отримають дивіденди: люди – зарплату, власники закладів – доходи, міський бюджет – податки.

На завершення Сергій Кравець підсумував: є купа очевидних причин для об’єднання зусиль, аби відродити трускавецький туристичний продукт належної якості. І купа моментів, які потрібно робити синхронно: тут, на місці, і на загальнонаціональному рівні. Поставити цілі і їх досягти - це питання бізнесу для мене і успіху для Трускавця!

Ольга КУЦ

04.jpg

05.jpg

02.jpg

08.jpg



Социальные комментарии Cackle