16.12.2019 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Результати «промоції» від трускавецького мера - кількість відпочивальників на курорті менша, ніж торік

Результати «промоції» від трускавецького мера - кількість відпочивальників на курорті менша, ніж торік

Про це свідчить інформація, оприлюднена на офіційному сайті Трускавецької міськради.

За підсумками 9 місяців курорт для відпочинку обрало на 6,7 % відпочивальників менше, торік.

Суттєве зменшення відвідувачів зафіксовано у санаторії «Карпати» - на 58,8%, у «Женеві» - на 70, 4%.

Загалом у санаторіях та пансіонатах кількість відпочивальників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 19,2%. Натомість у готелях та приватних віллах дещо зросла – на 5% і 2, 5%.

д1.jpg

Відвідуваність Трускавця іноземними громадянами також має нижчі показники –у санаторно-курортних закладах за 9 місяців відпочило 39,7 тис іноземних громадян, що на 2,8 ( 7,1%) тис осіб менше відповідного періоду минулого року.

Найбільше відпочивальників було з Польщі, Білорусі, Азербайджану, Молдови, Ізраїлю, Росії та Туркменистану. Питома вага іноземних гостей у загальній кількості відпочивальників за 9 місяців становить 24,3%.

д2.jpg

Нагадаємо, що обов’язок популяризувати Трускавець як курорт покладено на управління розвитку міста. На рекламу і промоційні заходи виділяються  чималі кошти з бюджету:  у 2018 році було профінансовано 1, 5 млн, цього ж року заплановано витратити понад 2,5 млн грн міської скарбнички! Однак, як бачимо, результат невтішний.

Не дають жодного ефекту і  постійні закордонні вояжі трускавецького голови Андрія Кульчинського, які він позиціонує як особисту промоційну діяльність. Попри обіцянки мера – кількість відпочивальників з-за кордону зменшується. 

А у медійному просторі Трускавець залишається  Terra Incognita. Такими є висновки соціологічного дослідження «Туристична привабливість Трускавця», яке провела компанія STT CONTent у вересні цього року на замовлення міськради.

Аналітики компанії, проаналізувавши джерела, з яких відпочивальники отримали інформацію про Трускавець, дійшли висновку про серйозні прогалини у рекламі міста-курорту! Медіакампанія та промоція Трускавця як рекреаційно-оздоровчої зони – відсутні.

Понад 60 % відпочивальників, які обрали Трускавець з-поміж інших курортів, інформацію про місто отримали від друзів або родичів. Телебачення, Інтернет-ресурси й соцмережі за кількістю охоплення аудиторії становлять лише 2-4%, а канали YouTube, Telegram, блогери взагалі не задіяні.

Наразі ж все, на що спромоглася міська влада - маніпулювання статистичними даними і постійне рапортування про небачений досі успіх.

Ольга КУЦ


Социальные комментарии Cackle