08.10.2020 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Процвітає курорт - працює бізнес!

Процвітає курорт - працює бізнес!

Вчора Руслан Козир зустрівся з представниками малого та середнього бізнесу, аби почути думки підприємці й спільно  напрацювати план дій виходу Трускавця з кризової ситуації. Інформація про захід  оприлюднена  на  ФБ-сторінці «Команди Козира».

Підприємці чи  не найбільше потерпають від  катаклізмів, а курортний бізнес - це  як лакмусовий папірець, який миттєво  реагує на  зменшення потоку відпочивальників. 

І якщо раніше Трускавець був економічним локомотивом регіону і мав показник інвестицій на одного мешканця в  десятки пазів більший, ніж в інших містах. То сьогодні цей показник знизився в рази і стан справ у Трускавці є найгіршим на  Львівщині, - йдеться у повідомленні.

До цього  призвели як об’єктивні  чинники – пандемія, так і суб’єктивні – влада міста не відреагувала на  виклики часу: не напрацьовано зрозумілої маркетингової політики, відсутня зручна  логістика – Трускавець втратив потяг Інтерсіті +, не ведеться рекламна кампанія, Трускавець сприймається як постсовковий на ринку курортних  послуг.

За останні 4 роки, враховуючи політику очільників міста, акцент робився на тому, що до  нас поїдуть китайці. Й Трускавець  втратив український ринок, - зазначив Руслан Козир. - Основне завдання - повернути  українського  відпочивальника, іноземний  до нас найближчим часом не приїде. Але треба розуміти, що Трускавець може запропонувати, чим привабити, - заначив Руслан Ярославович.

Однозначно, що не засиллям багатоповерхівок у центрі міста, занедбаним  курортним парком і платною «Нафтусею». Саме такі «здобутки» напрацювала нинішня трускавецька влада.

Потрібно вкладати ресурс міста у розвиток індустрії розваг та дозвілля для приваблення молоді,  відновити теренкури, напрацювати нові  спортивно-оздоровчі маршрути, популяризувати та максимально доносити інформацію про унікальність мінеральних  вод Трускавця, які сприяють підвищенню імунітету, рекламувати наявність потужної лікувально-оздоровчої та діагностичної бази. 

Одне слово, потрібна фахова маркетингова політика.

Підприємці, присутні  на зустрічі, підтримали план дій, запропонований кандидатом на голову Трускавецької  ОТГ Русланом Козирем щодо виходу курорту з туристичної кризи. 
Адже усі усвідомлюють: «Живе курорт -  працює бізнес»!

пп4.jpg

пп2.jpg

пп3.jpg

пп5.jpg

пп6.jpg

пп7.jpg


Социальные комментарии Cackle