08.07.2020 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Хто будуватиме об’їзну дорогу до Трускавця? Серед претендентів – улюблена фірма Зеленського

Хто будуватиме об’їзну дорогу до Трускавця? Серед претендентів – улюблена фірма Зеленського

Будівництво нового автошляху до Трускавця отримало шанс, - повідомив на своїй сторінці у Фейсбук голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин, зазначивши, що 120 млн грн уже виділено.

Наприкінці липня будуть відомі результати тендеру, який оголосила Служба автомобільних доріг Львівщини. Нагадаємо, що до участі у ньому чотири компанії подали свої документи.

Найпотужнішими претендентами є фаворити Укравтодору – «Онур конструкціон інтернешнл» і «Автомагістраль-Південь». Крім свого лідерства у державних підрядах на будівництво доріг, компанії відомі тим, що ходять разом на державні тендери, імітуючи конкуренцію.

Як відомо, ТОВ «Автомагістраль-Південь» зі статутним капіталом 40 тис грн належить одеситам Олегу Наливанному і Валерію Короткову. Підприємство фігурує у десятках кримінальних проваджень про відкати 10-15% укравтодорівцям, про завищення цін будматеріалів і «ліві» акти виконаних робіт по найбільшим трасам України, про використання конвертів і «фіктарів», - стверджують «Наші гроші».

Інший претендент на прокладання нової дороги до Трускавця - «Онур конструкціон інтернешнл» є улюбленцем президента України Володимира Зеленського, який на повному серйозі пропонував віддавати турецькій фірмі підряди без тендерів.

Фірма працює на ринку з 2004 року та розташована в Києві. Її власниками є жителі Туреччини Онур Четінджевіз та Ісхан Четінджевіз, а також львів’янин Олег Фаріон.

До участі у тендері на будівництво автошляху зголосилася також фірма «ПБС», яку контролює екснардеп Олександр Шевченко, і азербайджано-німецька компанія «AzVirt MMC».

Зазначимо, що загальний кошторис об’їзної дороги до Трускавця становить майже 240 млн гривень. Якщо аукціон успішно завершиться і з переможцем укладуть угоду, то стартують вже наступного місяця. До кінця цього року, за словами керівник Служби автомобільних доріг Львівської області Олега Берези, планують виконати основні будівельні роботи.

Нову дорогу протяжністю 3,8 км прокладуть від перехрестя між Модричами і Сільцем в об'їзд Трускавця і з'єднають з існуючою дорогою на Борислав в районі трускавецького озера.

карта.jpg

Нагадаємо, що на думку фахівців, які багато років досліджують проблеми карстонебезпечних зон, об’їзний шлях є більш небезпечним, ніж існуючий. Керівник наукового центру ТзОВ «Інститут «Гірхімпром» Анатолій Гайдін стверджує, що проєкт нової дороги до міста-курорту складений з порушенням будівельних норм.

Як відомо, 17 березня рішенням обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій відрізок траси Дрогобич-Трускавець був перекритий для проїзду усіх видів транспорту. Офіційна версія – небезпека після утворення карстового провалля у межах другого рудника стебницького «Полімінералу». Однак є інформація, що так зробили для того, аби «вибити» від уряду кошти на об’їзну дорогу.

Кажуть, що бодай часткове фінансування дасть поштовх для ухвалення дозволу обласної комісії про розблокування відтинку для легкового транспорту. Хоча люди, яким урвався терпець, самовільно відновили рух дорогою до Трускавця.

Ольга КУЦ

Социальные комментарии Cackle