28.08.2020 Регіон Розмір шрифту: [+] [-]

За відсутності реакції сімейних лікарів на запит - пацієнтам радять звертатись до адміністрації закладу

За відсутності реакції сімейних лікарів на запит - пацієнтам радять звертатись до адміністрації закладу

На такій темі акцентувала увагу під час брифінгу експерт департаменту охорони здоров’я ЛОДА з терапії та сімейної медицини Ірина Федак. За її словами, колисімейний лікар на реагує на запит хворого, пацієнтам слід звертатись до адміністрації закладу, де укладена угода. Таким чином можна вплинути на такі випадки.

Для сімейних лікарів ця пандемія теж виклик та напружений період. Вони є на контакті 24 години на добу і зобов’язані реагувати на всі запити від пацієнтів. Однак якщо трапляються якісь поодинокі випадки некоректної поведінки з боку лікарів, одразу інформуйте про це керівництво закладу. Не приїде швидка допомога до пацієнта, у якого температура 37. Є чіткі критерії, за якими екстрена допомога має приймати виклик. Серед них, зокрема, температура вище 38 градусів, яку неможливо знизити впродовж цілого дня, задишка, шо з’явилась раптово, загальна слабкість. В такому випадку швидка не відмовить вам, - розтлумачила Ірина Федак.

Експерт закликає мешканців Львівщини пам’ятати, що навіть у випадку виклику швидкої, всі дії її лікарів узгоджуються з сімейним лікарем, адже ніхто краще за сімейного ескулапа не знає про пацієнта та його анамнез.

Із настанням холодів ми прогнозуємо новий сезон захворюваності. Тому варто бути уважнішим до свого здоров’я. Якщо є підвищення температури, з’явились якісь симптоми ГРВІ, варто звертатись до сімейного лікаря. Повідомити його про свій стан телефоном чи вайбером. Якщо нема підстав та потреб зайвий раз іти в поліклініку, нетреба туди йти, - наголосила Ірина Федак.

Медики  радять не займатись самолікуванням, а при погіршенні стану здоров’я та самопочуття ізолюватись у межах власної квартири.


Социальные комментарии Cackle