09.10.2019 Регіон Розмір шрифту: [+] [-]

У вересні «Служба 112» опрацювала понад 14 тисяч звернень мешканців Львівщини

У вересні «Служба 112» опрацювала понад 14 тисяч звернень мешканців Львівщини

За останній місяць «Служба 112» опрацювала 14 123 звернень громадян. 

З цієї кількості - 182 звернення були скеровані на екстрену службу 101, 1927 звернень - на 102, 1143 звернень - на 103, 177 звернень - на 104, 10 694 звернень - на «Гарячу лінію області».

Про це повідомили у Львівській облдержадміністрації. 

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 9906 заявникам надано відповіді, ще 788 звернень перебуває на розгляді, - поінформували в облдержадміністрації.

Нагадаємо, що 112 - це загальноєвропейська частина служби екстреної допомоги, яка працює за єдиним номером. Телефонувати на лінію 112 можна у будь-який час доби і з різними проблемами. Служба підтримує різних мобільних операторів, здійснити дзвінок можна навіть тоді, коли в мобільному телефоні нема SIM-картки. Допомогу населенню диспетчери подають не тільки українською, а й польською, англійською та німецькою мовами, усі вхідні дзвінки записують. За номером 112 можна подати звернення до органів виконавчої влади або ж в обласну чи районну райдержадміністрації області.


Социальные комментарии Cackle