ЛОДА презентувала проморолики про Львівщину «Де мої туристи?» Трускавець теж представлений
Серію із чотирьох відеороликів, які мають показати унікальність цьогорічного туристичного сезону на Львівщині, 16 червня у “Копальні кави” презентувало управління туризму та курортів Львівської ОДА. Мета задуму – показати привабливі сторони Львівщини туристичної, цікаві місця регіону, заклади, курорти ну і без сумніву багату природу.
- Жодних акторів - лише живі справжні фермери, ресторатори, пам’яткоохоронці та туроператори Львівщини. Жодних декорацій - лише справжні ферми, реальні замки і храми, міста, містечка і села, гори і ліси області – розповідає про проект керівниця управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталія Табака.
Режисер, сценарист та продюсер промороликів - член Української та Європейської кіноакадемій Тарас Дронь.
- Це відео, в якому все чесно і трошки навіть з гумором. Бо як без нього говорити людям про відпочинок? Сценарій ми писали спільно: Тарас Дронь, а також ми, працівники управління туризму - Юрій Мотало і Тарас Лозинський. Серед наших героїв - захисниця пам’яток архітектури Ганна Гаврилів, власниця особливого ресторану Ярослава Павлюковець, професійний пасічник, шеф-кухар Володимир Мамонтенко, винороб Орест Дейнека, фермер Олег Темчишин, бджоляр Петро, господар кінного ранчо Остап Лунь і багато інших людей, які живуть своєю улюбленою справою та люблять наш край, - розкриває таємниці проекту Наталія Табака.
Чотири проморолики охопили чотири напрями туризму, які широко представлені на Львівщині: лікувально-оздоровчий, історико-пізнавальний, активний та гастрономічний. Знімали їх аж у 18-ти локаціях. Серед них - Свірзький, Олеський, Підгорецький, Золочівський замки, скельний комплекс у Розгірче, бальнеологічні курорти Східниці та Трускавця, гірські курорти Славського та Волосянки, фермерські господарства регіону, приватна виноробня, пасіка тощо. Усі вони вже зачекалися гостей – наголошує заступник голови Львівської ОДА Юрій Холод.
Серія промороликів має на меті розказати і показати туристичні об’єкти Львівщини українцям. А також, можливо, й іноземцям, адже для соцмереж відео легко титрувати різними мовами. За допомогою промороликів у ЛОДА намагаються допомогти підприємцям та притягнути до області туристичні потоки із різних регіонів України та з-за кордону.
“Подорожуй Львівщиною – Відкривай себе!” - таким буде головним гаслом цьогорічного сезону, наголошують творці відео та закликають поширювати його як соціальну рекламу усім українським медіа.
Творча група, котра працювала над створенням серії промороликів:
· Тарас Дронь - режисер, сценарист, продюсер, член Української та Європейської кіноакадемії
· Оператор - Олександр Кулик
· Монтаж та звук - Юрій Підцерковний
· Кольорокорекція - Ігор Ястремський
· Сценарій: Тарас Дронь, Юрій Мотало, Тарас Лозинський, Наталя Табака.