16.06.2020 Регіон Розмір шрифту: [+] [-]

ЛОДА презентувала проморолики про Львівщину «Де мої туристи?» Трускавець теж представлений

ЛОДА  презентувала проморолики про Львівщину «Де мої туристи?» Трускавець теж представлений

Серію із чотирьох відеороликів, які мають показати унікальність цьогорічного туристичного сезону на Львівщині, 16 червня у “Копальні кави” презентувало управління туризму та курортів Львівської ОДА.  Мета задуму – показати привабливі сторони Львівщини туристичної, цікаві місця регіону, заклади, курорти ну і без сумніву багату природу. 

- Жодних акторів - лише живі справжні фермери, ресторатори, пам’яткоохоронці та туроператори Львівщини. Жодних декорацій - лише справжні ферми, реальні замки і храми, міста, містечка і села, гори і ліси області – розповідає про проект керівниця управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталія Табака. 

Режисер, сценарист та продюсер промороликів - член Української та Європейської кіноакадемій Тарас Дронь. 

- Це відео, в якому все чесно і трошки навіть з гумором. Бо як без нього говорити людям про відпочинок? Сценарій ми писали спільно: Тарас Дронь, а також ми, працівники управління туризму - Юрій Мотало і Тарас Лозинський. Серед наших героїв - захисниця пам’яток архітектури Ганна Гаврилів, власниця особливого ресторану Ярослава Павлюковець, професійний пасічник, шеф-кухар Володимир Мамонтенко, винороб Орест Дейнека, фермер Олег Темчишин, бджоляр Петро, господар кінного ранчо Остап Лунь і багато інших людей, які живуть своєю улюбленою справою та люблять наш край, - розкриває таємниці проекту Наталія Табака.

Чотири проморолики охопили чотири напрями туризму, які широко представлені на Львівщині: лікувально-оздоровчий, історико-пізнавальний, активний та гастрономічний. Знімали їх аж у 18-ти локаціях. Серед них - Свірзький, Олеський, Підгорецький, Золочівський замки, скельний комплекс у Розгірче, бальнеологічні курорти Східниці та Трускавця, гірські курорти Славського та Волосянки, фермерські господарства регіону, приватна виноробня, пасіка тощо. Усі вони вже зачекалися гостей – наголошує заступник голови Львівської ОДА Юрій Холод.

Серія промороликів має на меті розказати і показати туристичні об’єкти Львівщини українцям. А також, можливо, й іноземцям, адже для соцмереж відео легко титрувати різними мовами. За допомогою промороликів у ЛОДА намагаються допомогти підприємцям та притягнути до області туристичні потоки із різних регіонів України та з-за кордону.

“Подорожуй Львівщиною – Відкривай себе!” - таким буде головним гаслом цьогорічного сезону, наголошують творці відео та закликають поширювати його як соціальну рекламу усім українським медіа.  

Завантажити ролики можна тут 

Творча група, котра працювала над створенням серії промороликів:

·         Тарас Дронь - режисер, сценарист, продюсер, член Української та Європейської кіноакадемії

·         Оператор - Олександр Кулик

·         Монтаж та звук - Юрій Підцерковний

·         Кольорокорекція - Ігор Ястремський

·         Сценарій: Тарас Дронь, Юрій Мотало, Тарас Лозинський, Наталя Табака.

Социальные комментарии Cackle