Пам`ятка про права споживачів: що варто знати

05.02.2019 Україна Розмір шрифту: [+] [-]
Пам`ятка про права споживачів: що варто знати

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!» продовжуємо ознайомлювати з правами громадян. На сьогодні говоримо про те, які права має споживач та як людині їх захистити.

ПРАВА ЯКІ МАЄ СПОЖИВАЧ, КОЛИ ПРИДБАВАЄ ТОВАР:

·        на належну якість продукції;

·        на належне обслуговування;

·        на безпечність продукції;

·        на відшкодування майнової, моральної шкоди, яка завдана через недоліки придбаного товару;

·        на необхідну доступну, своєчасну та достовірну про товар та його виробника.

ОБОВ`ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ:

·        надавати детальну інформацію про товар, термін його придатності, властивості товару, порядок гарантійного обслуговування товару;

·    видавати споживачу розрахунковий документ(встановленої форми), який підтверджує факт купівлі із позначкою про дату продажу та гарантійний документ.

ПРАВО НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДО МАГАЗИНУ:

·        якщо товаром не користувались, а початковий вигляд товару збережено, протягом 14 днів після дня купівлі можна подати письмову вимогу про бажання повернути чи обміняти товар разом з розрахунковим документом, який підтверджує факт купівлі товару.

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ:

·        лікарські препарати;

·        предмети гігієни;

·        парфюмерно-косметичні та ювелірні вироби;

·        тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;

·        товари для немовлят та дитячі іграшки.

ПРАВА СПОЖИВАЧА ЩОДО ЗАХИСТУ ПРАВ ПРИ ЇХ ПОРУШЕННІ:

·        вимагати у продавця відновлення порушеного права;

·    подати скаргу до відповідного територіального підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та прав споживачів;

·        звернутись до суду за місцем проживання,заподіяння шкоди чи виконання договору.

ПАМ`ЯТКА: Ваші права-ваша зброя. Знаючи їх, знатимете як відновити порушене право!

Социальные комментарии Cackle
Copyright@2015 by Djerela. All Rights Reserved. RSS