В Дрогобичі є, у Трускавці ніяк не дозріють! Курортне місто ігнорує механізми відкритості – електронні сервіси й публічні консультації

30.06.2018 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]
В Дрогобичі є, у Трускавці ніяк не дозріють! Курортне місто ігнорує механізми відкритості – електронні сервіси й публічні консультації

Запис в електронні черги до медиків, формування петицій, оформлення субсидій та закордонних паспортів, онлайн скарги на житлово-комунальні проблеми в місті, Е-запис на прийом до посадовців міста – далеко не повний перелік електронних сервісів та послуг, якими щоденно користуються мешканці міста-сусіда Трускавця Дрогобича. Найсучасніші електронні технології місто Котермака сповна використовує для блага городян: зайшовши на сайт Дрогобицької міської ради мешканці та гості міста мають можливість замовити онлайн адмінпослуги, поскаржитися на незаконно встановлену зовнішню рекламу, завантажити офіційний додаток "Дрогобич - Smart City", переглянути інформацію про здійснення платежів місцевих розпорядників бюджетних коштів, знайти інформацію про бюджет міста та ряд інших.

До усіх елементів електронної демократії у Дрогобичі не так давно додали реалізацію ще одного цікавого проекту «Публічні консультації». Відповідний Меморандум про це було підписано між міською радою та ВГО «Інститут «Республіка». Ініціатива впроваджується в життя в рамках проекту «Задай курс владі» ВІ «Активна громада». Суть задуму доволі проста: громада завдяки публічним консультаціям впливає на владу, чітко формулюючи їй свої вимоги, відтак влада враховує інтереси та побажання громади у вирішенні того чим іншого питання. Публічна консультація дозволяє скоротити процес вивчення думки громади, а також сприяє активній двосторонній комунікації.

к1.jpg

к2.jpg

Завдяки такій ініціативі у Дрогобичі на днях готуються підвести підсумки уже другої публічної консультації. Перша публічна консультація у місті стосувалася туристичного слогану Дрогобича – із декількох запропонованих варіантів впродовж місяця часу мешканці міста Котермака самостійно завдяки голосування СМС та на сайті міста обирали саме той салоган, який на їхню думку найбільше асоціюється із рідним містом. Обравши слоган «Дрогобич – у ньому вся сіль» Туристично інформаційний центр міста розробив низку брендових речей, які сьогодні купують туристи та які презентують місто. Друге питання, яке виносилося на публічні консультації у Дрогобичі, це перенесення пам’ятника Василю Стефанику. Монумент розміщений навпроти храму Святої Трійці, однак парафіяни хочуть встановити там пам’ятник Андрею Шептицькому. Громадою та представниками влади було сформовано 3 варіанти майбутнього місця переселення пам’ятника Стефаника, відтак на дня представники «Інституту Республіки» у Дрогобичі оголосять результати голосування в цьому питанні. Виходить, що пілотний проект «Публічні консультації», який до речі успішно втілюють у низці міст України , серед яких Житомир, Ужгород, Полтавщина (там через публічні консультації обрали назву для місцевого аеропорту) – покликаний об’єднати владу та громаду в плані вирішення актуальних питань і що найголовніше – почути владі та громаді думки один одного.

На жаль, курортний Трускавець сьогодні не може похвалитися жодними вагомими аналогічними напрацюваннями як у сфері електронних сервісів, так і в питанні публічних консультацій. Єдине досягнення команди мера Андрія Кульчинського - запровадження електронних петицій. Тож виходить, що Трускавець у плані електронної демократії, прозорості влади, її співпраці із громадою та моніторингу думок громадян - ганебно пасе задніх. А можливо такий стан речей у місті владі просто на руку?!

Ірина Романова

Социальные комментарии Cackle
Copyright@2015 by Djerela. All Rights Reserved. RSS