Промоція Трускавця серйозно кульгає! Відпочивальники скасовують бронь на зимовий відпочинок

13.12.2018 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]
Промоція Трускавця серйозно кульгає! Відпочивальники скасовують бронь на зимовий відпочинок

На такій проблемі 13 грудня на черговому сесійному засіданні акцентував увагу депутатів народний обранець Юрій Яворський. За словами пана Яворського, на курорті спостерігається доволі плачевна картина – відпочивальники з Польщі і вітчизняні масово скасовують бронь у санаторіях оздоровниці. «Не виключено, що ця ситуація пов’язана із тим, що в 10 областях України не так давно ввели військовий стан – тож відпочивальники зустріли цю новину неоднозначно. Окрім цього масові протести так званих «євробляхарів» із введенням закону з розмитнення цих автівок на кордонах – не додали плюсів Україні для тих туристів, які розглядали нашу державу, зокрема Трускавець,  для зимового відпочинку.  Тож ситуація невтішна, бо усі ми розуміємо: немає людей – немає сплачених податків до бюджету міста!», - наголосив депутат.

Однак, за словами пана Яворського, песимістична  ситуація із відпочивальниками на курорті  це і результат  недопрацюваннь Управління розвитку міста, керівником якого є Наталія Скибак. Оскільки моніторив чимало телевізійних каналів і не побачив жодного рекламного ролика про Трускавець, який запрошує гостей на зимові свята. «Натомість є чимало реклами від інших курортів. А згадки про Трускавець ніде. Ми б мали навпаки посилено рекламувати нашу оздоровницю, щоб турист розумів – у нас все гаразд, військовий стан не на Львівщині, тож в Трускавець безпечно їхати і можна гарно відпочити! Та цього немає!», - резюмував Юрій Яворський.

ЮЯ.jpg

Згладити ситуацію та виправдати недопрацювання відділу управління міста намагався міський голова Андрій Кульчинський. Однак його аргументи  виглядали  доволі слабкими. Найперше мер наголосив, що в 2018 році до Трускавця польських відпочивальників приїхало у сотні разів більше, ніж в 2010-2015 роках. Окрім того, один із місцевих ресурсів відзняв ролик із відпочивальниками з Польщі, які розповіли, що в Трускавці спокійно. Та на запитання Юрія Яворського, хто і де може побачити цей ролик – мер відповів лаконічно: «В ютубі». Тож твердження депутата, що на жодному всеукраїнському телеканалі нема розміщено реклами про курорт – стовідсоткова правда.

Також до загальної картини розмови пан Яворський дорікнув управлінню розвитку міста у тому, що цього літа, розміщуючи рекламу про курорт Трускавець на всеукраїнських радіостанціях із низки ФМ- станцій обрали ті, у яких сумнівна  аудиторія, скажімо такі як «Радіо-Рок» та інші. Що й казати – грамотної політики в промоції міста останні роки суттєво бракує і це видно неозброєним оком! Також до всіх зазначених бід пан Яворський додав і ще одну, яка суттєво вплинула і впливає на відпочивальників у питанні відвідуваності курорту – це відміна швидкісного потягу «Інтерсіті» та відсутність належних кроків зі сторони влади у вирішенні цього питання. Підсумовуючи усе сказане Юрій Яворський підкреслив: «У туристичному плані грудень ми уже проґавили , туристів в місті обмаль! Якщо не зміниться ситуація із недолугою промоціює міста й далі – плакати будемо і в січні, і в лютому, бо відпочивальник до нас не приїде!».

Вікторія Утрин 


Социальные комментарии Cackle
Copyright@2015 by Djerela. All Rights Reserved. RSS