24.12.2018 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

На промоцію Трускавця - 2,5 млн грн з бюджету. Кількість відпочивальників зросте на 2%?

На промоцію Трускавця - 2,5 млн грн з бюджету. Кількість відпочивальників зросте на 2%?

Витрачатимуться мільйони – а результат практично нульовий! На рекламно-інформаційні заходи, які покликані популяризувати Трускавець як курорт, наступного року планують скерувати понад 2,5 млн грн з міської скарбнички. Результатом їх проведення має стати зростання динаміки відпочивальників на курорті на … 2 відсотки! Таку надзвичайну «ефективну» програму промоції міста-курорту презентували на засіданні сесії міськради, яке відбулося 20 грудня, начальник управління розвитку міста Наталія Скибак. Чиновниця озвучила пропозиції, на які запропонувала скерувати додаткових 1, 54 млн грн з бюджету.

Зауважимо, що головний фінансовий документ Трускавця був ухвалений минулого тижня, у ньому на промоцію курорту уже передбачені видатки у розмірі 705 тис грн. Ці кошти заплановано використати на розробку маркетингової стратегії (300 тис гр), участь у регіональних, загальноукраїнських та міжнародних спеціалізованих виставках, рекламу туристичних можливостей міста на центральних та місцевих каналах телебачення, виготовлення туристичних фільмів, промороликів, відеосюжетів тощо (405 тис грн).

Без сумнівів, розробка маркетингової стратегії, яка передбачає експертний аналіз зовнішнього позиціонування курорту та формування дорожньої карти промоційних заходів є першочерговим заходом! Це стане стрижнем, від якого варто відштовхуватися, розуміючи, що саме необхідно робити і для яких цільових аудиторій. Бо наразі промоція Трускавця нагадує броунівський рух, невпорядкований і хаотичний! Так, наприклад, звернулися до міського голови Андрія Кульчинського організатори ралі – він їм, будь ласка, сотні тисяч з бюджету для проведення. Захотів азербайджанський культурний центр засвітитися фестивалем пам’яті Мусліма Магомаєва чомусь саме у Трускавці, також не відмовили: учасників й журі зустріли, влаштували, розважали за бюджетний кошт. Що це дало у плані промоції? Запитання риторичне, якщо не вважати популяризацією міста той факт, що трускавецький мер надзвичайно пишається приїздом до Трускавця посла Азербайджану і особистим спілкуванням з таким поважним гостем.

Як з’ясувалося, усі ці заходи, актуальні  й ті, які проводяться для «освоєння» коштів, управління розвитку міста має намір повторити і цього року. Додаткових 1, 54 млн грн пані Скибак запропонувала скерувати: на фестиваль «Трускавка-Фест» - 100 тис грн, конкурс пам’яті Мусліма Магомаєва – 100 тис грн, прес-тур іноземних журналістів – 50 тис грн, заходи з міжнародного дня туризму – 70 тис грн, фестиваль польсько- української культури 150 тис грн, на «Корону Карпат» - 250 тис грн, фестиваль блогерів – 120 тис грн, співорганізація Форуму місцевого розвитку – 150 тис грн, рекламна компанія Трускавця у метрополітенах Києва, Харкова, Дніпра – 200 тис грн.

Серед запланованого є і проведення у Трускавці авторалі, на яке наступного року хочуть витратити 300 тис грн! Це питання викликало жваву дискусію серед депутатського корпусу – прозвучала пропозиція винести маршруту поза межі міста. Однак трускавецький мер Андрій Кульчинський категорично заперечив! Він повідомив, що траса вулицями міста є просто ідеальною для проведення змагань. І якщо її видозмінити – автогонщики відмовляться від участі.

Пропозицію щодо зміни траси для авторалі ставили на голосування, однак вона не набрала необхідної кількості голосів для ухвалення. Тож і цього року трускавчани й відпочивальники матимуть нагоду насолодитися гонками у центрі міста.

Під час сесії депутати підтримали й пропозиції, внесені пані Скибак з голосу - про фінансування реклами Трускавця у потягах «Інтерсіті» та інших, й додаткові видатки на рекламу на телебаченні. Тобто загалом сума сягнула понад 2,5 млн грн!

Як ми уже повідомляли, ці серйозні затрати, ймовірно, призведуть до зростання кількості відпочивальників на два відсотки! Такі прогнози містяться в офіційному документі, який затвердили депутати - програмі «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки».

Нагадаємо, що у 2018 році на заходи, які мали сприяти популяризації Трускавця як курорту, з бюджету було профінансовано понад 1, 5 млн грн. Про їх ефективність і результативність нині свідчать напівпорожні санаторно-курортні заклади міста, скасування броні на новорічно-різдвяні відпочивальниками з країн близького зарубіжжя, скрутне становище, у якому опинився малий та середній бізнес. А абсолютна неспроможність нинішніх очільників міста налагодити зручну для відпочивальників логістику вже стала настільки тиражованою темою, до якої постійно звертаються користувачі соцмереж, що й нагадувати немає смислу.

Ольга КУЦ

Социальные комментарии Cackle