Менше, ніж очікували! Туристи на новорічно-зимові свята проігнорували відпочинок у курортному Трускавці!

06.01.2018 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]
Менше, ніж очікували! Туристи на новорічно-зимові свята проігнорували відпочинок у курортному Трускавці!

Зменшення кількості туристів в оздоровниці цієї зими відчули усі: і приватні підприємці, і міні-готелі, санаторії та садиби. Що й казати – безсніжна цьогорічна зима теж мимохідь внесла корективи у плани відпочивальників – більшість із них у пошуках снігу та зимових розваг рушили в гори або ж віддала перевагу екзотичному відпочинку у теплих країнах. Однак, вирішальним фактором, як стверджують громадські активісти міста, є відсутність належної промоції Трускавця та недалекоглядна політика місцевої влади. Як зауважив приватний підприємець Сергій Розора у мережі Фейсбук, про яких туристів ведемо мову, коли «до 8 лютого для відпочивальників немає нічого цікавого у місті. Хіба це нормально?».

За словами трускавчан, на зменшення туристів у курорті останнім часом суттєво вплинули: відміна швидкісного потягу Інтерсіті, закриття верхнього бювету, ведення недолугої стратегії щодо промоції міста: про Трускавець - мало реклами, інформаційно привабливих матеріалів у всеукраїнських та зарубіжних ЗМІ та ряд інших речей. Хоча торік коштів з міського бюджету начебто для промоційних заходів було скеровано чимало: саме цей аргумент трускавецький мер пан Кульчинський використовував під час лобіювання 2 млн. грн. на святкування Дня міста, виділялися фінанси на рекламний фільм про курорт, інші заходи, а результат – нульовий!

Вкрай неефективно працюють у цьому напрямку управління розвитку міста, яке очолює Наталія Скибак, та КП "Трускавецький інформаційно-курортний центр". Як нещодавно зауважила його керівник пані Сазонова, спеціалісти центру брали участь у туристичних виставках та випустив поліграфічну продукцію. Такими напрацюваннями Віра Сазонова поділилася у соціальній мережі Фейсбук. Та додала – запрошує активних містян, представників ЗМІ та приватних підприємців до участі у розмові, на якій, за її словами, мали б народитися нові думки щодо визначення векторів політики промоції Трускавця. Оскільки «плачевна ситуація з кількістю туристів тільки підтверджує необхідність термінового впровадження якомога ширшого комплексу заходів з промоції», - додала пані Сазонова. 

Що й казати – гарні слова, гучні заклики та повна відсутність розуміння, як розвивати туристичну привабливість курортного Трускавця. А от виставки та поліграфія – краплі в морі, які, на жаль, не рятують ситуацію із наповненням оздоровниці відпочивальниками. Якщо зануритися вглиб проблеми - у Трускавці досі відсутня програма промоції курорту, не напрацьовано системних заходів, не сформована команда фахівців, яка б продукувала ефективні рішення. Місто не пропонує відпочиваючим жодної цікавої екскурсії, тоді як театралізована екскурсійна вистава сусіднього Дрогобича входить у топ-12 кращих екскурсій України. Тож рости і брати приклад курорту є звідки. На додачу до всього -  досі окрім дельфінарію та низки ресторанних закладів Трускавець не пропонує гостям жодних цікавих розваг, не вражає ексклюзивними зонами  відпочинку. Тож працювати місту є над чим, бо як показує час – однієї цілющої «Нафтусі» відпочиваючим - замало! Вони шукають на курорті не тільки оздоровлення, але й якісного, насиченого враженнями й позитивними емоціями відпочинку!  

Вікторія УТРИН 

скрін0.jpg

скрін.jpgскр1.jpg

Социальные комментарии Cackle
Copyright@2015 by Djerela. All Rights Reserved. RSS