Кружлятимуть по колу? Трускавецькі чиновники мають намір щодня «намотувати» 400 км на службових авто
Для транспортного обслуговування посадовців Трускавецької міської ради з бюджету планують витратити понад 318 тис грн. Видатки у порівнянні з минулим роком збільшилися. У 2018 році чиновницькі автівки наїздили на 194 тис грн: на цю суму планувалося закупити 7, 07 тис л бензину, проте під завершення року ціну за одиницю товару було змінено й укладено додатковий договір. У результаті трускавецькі чиновники торік використали для службових поїздок 6, 64 тис літрів пального.
А цього року апетити зросли! Відповідно до умов оголошеного тендеру виконавчий комітет Трускавецької міської ради має намір придбати 8, 4 тис л бензину й 2 тис л дизельного палива. Про це відомо з сайту публічних закупівель ProZorro.
Якщо взяти до уваги середній розхід: 1 л на 10 км, то виходить, що заявленого обсягу палива вистачить на 104 000 км. Поділимо цю цифру на кількість робочих днів у році – 250, отримаємо понад 400 км на день. Таку середньоарифметичну відстань проїжджатимуть трускавецькі чиновники на службових авто цього року.
На балансі виконавчого комітету є три авто: два легковика моделі Skoda та мінівен PEUGEOT. Вказаний у тендері обсяг закупівлі пального відповідає лімітам споживання за підсумками минулого року. Про це повідомили у бухгалтерії міської ради.
Одна зі службових машин закріплена за міським головою Андрієм Кульчинським й секретарем ради Наталією Пономаренко, інша – за заступниками: Олексієм Балицьким і Олександром Ткаченком, які, втім, зазвичай віддають перевагу власним автомобілям. Відповідно й заправляють їх за власний кошт. Принаймні, на цьому наголосив Олексій Балицький. Службовим транспортом за необхідності послуговуються і керівники відділів та управлінь.
- Якщо кількість виїздів виявиться меншою від запланованої, то залишок коштів скеруємо на інші потреби, - говорить завідувачка відділу бухгалтерського обліку міської ради Ольга Веретко. - Краще, щоб залишилося, аніж бракуватиме, ми не можемо точно визначити, скільки бензину буде використано для службових автомобілів. Так, для прикладу, новий бус, придбаний минулого року, бере більше пального, ніж автівки, а до Трускавця часто приїжджають офіційні делегації, їх потрібно зустріти. До того ж є чимало термінових викликів від керівництва області на наради чи засідання, тож буває використання службового транспорту обходиться міському бюджету дешевше, аніж компенсація вартості квитків у громадському, - підсумовує Ольга Веретко.
Зазначимо, що протяжність доріг у Трускавці загалом становить 47 км, до міст-сусідів Дрогобича, Борислава відстань - 10 км, до Львова – 100 км. Як з’ясувалося, у службових справах міські посадовці до обласного центру навідуються доволі часто, але не щодня. Виникає запитання: як їм вдасться «накрутити» чималий кілометраж, передбачений обсягом пального, закупівлю якого оголосила трускавецька мерія?
Ольга КУЦ