05.07.2018 Трускавець Розмір шрифту: [+] [-]

Гроші на вітер! Як трускавецький мер задля «галочки» піарить місто-курорт

Гроші на вітер! Як трускавецький мер задля «галочки» піарить місто-курорт

Виконавчий комітет Трускавецької міськради у травні оприлюднив на сайті публічних закупівель ProZorro звіт про укладений договір з надання рекламно-інформаційних послуг. Тобто виконавець робіт був обраний без жодної конкуренції - так би мовити на особисті уподобання замовника. А підписав договір з львівським підприємцем Наталею Дутко міський голова Трускавця Андрій Кульчинський. Пані Наталія взяла на себе зобов’язання розповсюдити на Новому каналі промо-ролик про Трускавець, тривалістю у 2.46 хв. Її послуги коштували міському бюджету 93, 6 тис грн.

Якщо проаналізувати додаток до договору, у якому містить графік виходу реклами про Трускавець, то можна дійти висновку, що вона була абсолютно неефективною. По-перше, ролик виходив в ефір Нового каналу лише двічі на день (у вихідні – тричі), а територією розповсюдження вказана тільки Львівська область! Чи є необхідність піарити Трускавець у межах області, - питання риторичне!

До того ж, Новий канал на Львівщині транслюється через аналогову ефірну мережу, кількість абонентів якої щороку скорочується. А отже ролик про Трускавець мала можливість побачити надзвичайно обмежена цільова аудиторія.

Кому потрібна така "дієва" реклама? Трускавецький мер Андрій Кульчинський, схоже, зробив це задля «галочки»: під час свого чергового звіту перед виборцями матиме можливість відрапортувати, що Трускавець «засвітився» на Новому каналі! А те, що 93 тис грн з міського бюджету були викинуті на вітер – його мало хвилює!

Тиждень тому мер публічно погрожував підприємцям, що «закручуватиме гайки», вимагаючи збільшення сплати податків. Цинізм трускавецьких очільників шокує – вони вимагають, аби їхнє системне марнотратство і неефективні рішення компенсували представники бізнесу!

Галина УЛИНЕЦЬ

Социальные комментарии Cackle