Служба 112 опрацювала понад 16 тисяч звернень мешканців Львівщини

12.03.2018 Регіон Розмір шрифту: [+] [-]
Служба 112 опрацювала понад 16 тисяч звернень мешканців Львівщини

Із зареєстрованих  звернень за місяць  12 175 заявникам надано відповіді, ще 804 звернень перебуває на розгляді

Упродовж лютого 2018 року Служба 112 опрацювала 16 630 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 66 скеровано на екстрену службу 101, 1513 звернень - на 102, 1965 звернень - на 103, 107 звернень - на 104, 12 979 звернень - на "Гарячу лінію області". Про це Depo.Львів повідомила прес-служба Львівської обладміністрації.

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць 12 175 заявникам надано відповіді, ще 804 звернень перебуває на розгляді.

Назад Джерело: ДЕПО
Социальные комментарии Cackle
Copyright@2015 by Djerela. All Rights Reserved. RSS